PIECES OF MEMORIES FALL TO THE GROUND

Fredag: Satt på mitt tak med Ellen och spelade lite gitarr och snackade. Drog till berget, träffade folk på ett annat litet tak. Sprang runt lite ute, som vanligt, hem och somnade på taket bredvid Ellen.

Lördag
: Vaknade i värmen. Stack till badet efter en riktigt god frukost och solade sammanlagt i ca 4,5 timmar. Brände sönder mig total = brännskador på benen♥♥♥ Käkade pizza på altanen med fina killar, och efter någon timma droppade det in fler och vi hoppade runt på taket, tjötade och myste. Drog ut och levde i natten, härligt!

Söndag: Vaknade runt 1 (!), käkade och drog till Falevi för att kolla futbol med Ellen. Äckligt varmt.. Gick hem till Ellen, skrev en grym lista och kikade BB finalen.

Måndag: Städade upp efter helgens tokigheter och mina föräldrar kom hem igen. Åkte till världens finaste mormor en sväng och sen till stallet. Tog en underbar barbacka ritt i skogen med 2 fina tjejer och på kvällen drog jag en donk1. Skräll på den.

Ah nu har ni iaf fått lite uppdatering och eftersom att min kamera faktiskt har lite bilder liggande så uppdaterar jag kanske imorgon igen! Nu ska jag sätta på lite musik och försöka sova i värmen. Usch, fy, blä. Kram på er!

Snodde en apsnygg (fast ne) bild från Ellen.

Kommentarer
Postat av: Josse

tack för sällskapet! :) måste göras om snart! :D

2011-06-07 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här♥

Namn♥
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ (detta ser endast jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0