Maybe I was naive, god lost in your eyes and never really stood a chance


© justanothervoice.blogg.se - Emelie Hedström 2010
2 bilder som jag tog i början av december på (nu Josefines) Eloss för 2 år sedan. Blev riktigt nöjd med båda två, love them! Blev ingen match idag, men jag var som sagt i Skövde & kollade på Hairspray istället. Nu vet jag vad jag vill syssla med när jag blir stor i alla fall. Det här kan jag leva på länge, haha. Imorgon är det redan måndag och en ny lång vecka med 3 stora inlämningar + en novell ska vara skriven. Kanske dags att börja med det? Bra Emelie, bra. Nu måste jag hur som helst slänga mig i sängen så att jag orkar med veckan. Kram på eeeeer!

Kommentarer
Postat av: youknowwho

fin hest

2012-01-16 @ 12:48:46
Postat av: Josse

åh, vad fina dom är! you must give them to me! :D

2012-01-16 @ 14:40:56
URL: http://jomihorses.blogg.se/
Postat av: tureeeeee

uppdatera förfasiken!!!!!!! Vill se att du lever nu när vi inte träffas varje dag längre... ;(

2012-01-25 @ 15:43:27

Kommentera inlägget här♥

Namn♥
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ (detta ser endast jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0