2010 #4

JULI

Började med att konfirmera mig. Hade en grymt bra grupp och jäklar vad roligt vi hade!

Åkte till göteborg och gjorde absoult ingenting. Åkte till skövde på hemvägen och tog en donk1 glass, haha!

Tog min absoulta sommarbild. Är nog den bästa jag tagit någonsin!

Fick en riktigt fin bild på min mormor och morfar också. Dom är världens bästa människor, utan tvekan!

AUGUSTI

Fick min reflexskärm och fotade min bror.


Hade pizzakväll på Carolines altan med många fina tjejer.


SEPTEMBER

Fortsatte att fota väldigt mycket. Njöt av vädret så mycket det gick, minns nästan inte en enda dag som var regnig (Var det så himla bra väder eller har jag förträngt det dåliga? Haha) Fotade Caroline, Martin, Erik, Pernilla och Cissi. Hade också mitt första fotojobb!

I slutet av månaden kom Cissi med fika. Jäkla tjockisar vi var, haha. Fotade henne samma dag också.

OKTOBER

Var hos Ellen och lagade mat och hade myskväll. Sjukt bra! Fotade Malin och Wilmas hästar när dom löshoppades. Inget bra reslutat där, men med lite redigering så blev det väl hyfsat. Hände inte så mycket mer den där månaden, haha.


NOVEMBER

Natalia som hem från sin utlandssemester och sov hos mig samma natt hon kom hem. Grym tjej det där!

Spenderade väldigt mycket tid i ishallen.

DECEMBER

Åkte på årets första julbord. Levde rätt mycket i början av månaden. Julafton var riktigt bra och inatt är det nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥

Namn♥
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ (detta ser endast jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0