2010 #3

MAJ

Jag var på Cissi och Saras konfirmation. Vädret kunde nog inte varit bättre!


Fåren fick lamm i stallet, det är nog det finaste jag har sett. Sötare får man leta efter!


Min lillebror uppträdde inför hela sin skola med sin band ELG (hahah!)


Utekvällarna på Ållevi och beachvolleyplanen började. Det är nog dom bästa minnena jag har från detta året. Galet jävla underbart!


JUNI

Var på kusinens student, en varm och riktigt bra dag!


När vi slutade skolan var jag hos Sara på kvällen och grillade och tjötade en massa med riktigt fina tjejer!

Bara några dagar senare åkte jag iväg på vårat "stora" konfirmationsläger. Oförglömligt!


Kom hem från konfaläger och åkte iväg med familjen direkt typ, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥

Namn♥
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ (detta ser endast jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0