2010 #2

MARS

Jag var med Ellen första gången. Rätt sjukt egentligen, haha. Känns som att jag har kännt den tjejen galet mycket längre! Hon är en såndär människa som det skulle vara riktigt svårt (omöjligt) att leva utan. STORT + till henne!


Jag åkte på vårat första konfirmationsläger som var under en helg om jag inte minns helt fel?

Jag fyllde år den 17 mars och fick glasögon för första gången i mitt liv, dagen innan, den 16de. Jag njöt av att vara i stallet alla soliga vårdagar. Underbart!


Jag åkte ut till mormor och morfar och åkte på deras trampmoppe (som förövrigt måste vara typ 1000 år gammal, haha)

Kommentarer
Postat av: your best friend ..... is calling you

jävligt fula bilder på mig men :)

jag älskar dig emelie, fan va bra du är! STORT HJÄRTA

2010-12-31 @ 15:17:56

Kommentera inlägget här♥

Namn♥
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ (detta ser endast jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0