You'll never know how strong you are, until being strong is the only choice you have


1 advent. ÄNTLIGEN! Som jag har väntat och längtat. Hela året faktiskt. Gick upp redan 07.00 imorse och ställde mig i duschen för att någon timme senare åka till kyrkan med kören (haha!). Var jätte mysigt, så stormen ute gjorde inte så mycket. Iaf, hur mysigt är det inte att se alla ljusstakar och stjärnor i fönstren nu? Jag dööööör, så fint! Atm sitter jag och ritar och om bara några minuter åker jag ut till mormor och morfar och myser lite. Hugs!

Kommentarer
Postat av: caroline

om det inte hade funnits en hade det varit liiiiiite jobbigt att få upp skiten hahah ;) <3

2011-11-27 @ 19:40:57
URL: http://carolinejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥

Namn♥
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ (detta ser endast jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0