THE SCARS OF YOUR LOVE KEEP ME THINKING THAT WE ALMOST HAD IT ALL

Började 09.15 idag, skönt! Men slutade 15.20, så som vanligt en lång fredag. Åkte till stallet på eftermiddagen och pysslade om Lillan och red ut barbacka en sväng, som slutade bra efter en rädd häst och en fotboll. Haha, stackars min lilla plutt ♥ Imorgon ska jag upp vid 8!! Åker till farmor och farfar tidigt på morgonen och på kvällen blir det nog fest. Härligt!

Jag vet att det har varit himla dålig uppdatering det senaste men skolan tar verkligen alla mina krafter! Ska bli bättre, promise.


Bild som mamma tog på mig och Lillan idag, världens bästa häst!


Kommentarer
Postat av: Josse

undra om Lillan funderar på en karriär som fotbollsspelare? :P

2011-04-30 @ 18:49:11

Kommentera inlägget här♥

Namn♥
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ (detta ser endast jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0