ONE DAY, I'LL HAVE YOU BEGGING ON YOUR KNEES FOR ME

Åkte ut till mormor och morfar vid 15-tiden idag och jag fick köra, hihi. Gick la sådär men.. Hade jätte mysigt där hela eftermiddagen, de är världens bästa människor! När jag kom hem drog jag iväg till berget och kikade film med fina killar. Åh vad jag har saknat det!
Imorgon går jag upp jätte tidigt och drar till Jönköping (A6 och IKEA rättare sagt) med Caroline, gött! Nu måste jag slänga mig i sängen så jag får lite sömn inatt i alla fall, hehe. Godnatt!

Axel, Erik och Ida.

Scilla ♥

Peter och Axel.

Världens finaste Mormor och världens finaste Ida.

Jag och Ida tog lite egobilder, haha!

Kommentarer
Postat av: Louise ♥

sv; Taack Emelie :D

Btw fan va brun du har blivit!! ( nedersta bilden)

2011-04-25 @ 21:29:54
URL: http://louiwes.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥

Namn♥
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ (detta ser endast jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0